بازی شهرداری ارومیه و کاله نیمه تمام ماند نتیجه به کمیته انضباطی واگذار شد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

بازی شهرداری ارومیه و کاله نیمه تمام ماند نتیجه به کمیته انضباطی واگذار شد
بازديد : 595


بر اساس اعلام سازمان لیگ والیبال در خصوص نتیجه بازی تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل روز دوشنبه و در جلسه کمیته انضباطی تصمیم گیری می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ارومیه امروز میزبان یکی از بازی های هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال میان تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل بود که این بازی به علت رفتار ناشایست تماشاگران ارومیه ای ناتمام ماند. به گفته رییس سازمان لیگ والیبال روز دوشنبه جلسه کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات رخداده در این بازی با حضور نمایندگان تیم ها، مسئولان سازمان لیگ و ناظران این مسابقه برگزار می شود که تصمیم گیری نهایی در این جلسه مشخص می شود.
منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ درباره اتفاقات رخ داده در این بازی گفت: در ست سوم، در حالی یک ست را کاله برده بود و ارومیه هم یک ست را از آن خود کرده بود و بازی هفت بر هفت پیش می رفت، آبشار موسوی توسط مصطفی وند دفاع شد و موسوی توپ را با پا شوت کرد و تماشاگران ارومیه ای اشیائی را به داخل زمین پرتاب کردند که با دستور ناظران مسابقه این بازی نیمه تمام ماند و تیم ها به رختکن هدایت شدند. اما بعد از برقراری نظم از سوی مسئولان برگزاری مسابقه مسئولان تیم کاله اعلام کردندکه این بازی را ادامه نمی دهند. در هر حال ما منتظر گزارش ناظران هستیمتا در جلسه روز دوشنبه 4دیماه در خصوص این بازی تصمیم گیری شود.



موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف